Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Produkty personalizowane na życzenie (usługi z grawerami) nie podlegają procesowi zwrotu.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:

Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Niektóre artykuły związane ze zdrowiem i higieną osobistą
Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Jeśli wciąż nie otrzymałeś zwrotu skontaktuj się przez https://lutto.pl/formularz-kontaktowy/ lub na adres mailowy: kontakt@lutto.pl

Dostawa i zwroty
Aby zwrócić produkt, należy go wysłać pocztą na adres:

Lutto Tomasz Jarmoc

ul. Marii Konopnickiej 6

15-215 Białystok.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w przypadku zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas dotarcia wymienianego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebuję pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@lutto.pl jeśli masz pytania dotyczące zwrotów pieniędzy i zwrotów.

Top
Verified by MonsterInsights